Filifilia ma le fa'avasegaina o fa'aoga pneumatic cylinders masani

Pneumatic cylinder o se vaega e faʻaaogaina e ausia ai le laina laina ma galuega.O lona fausaga ma foliga e tele ituaiga, ma e tele auala faʻavasegaina.O mea masani e faʻaaogaina e faʻapea:

① E tusa ai ma le faʻatonuga o le ea faʻapipiʻi, e mafai ona vaevaeina i le tasi-acting pneumatic cylinder ma le lua-acting pneumatic cylinder.O le gaioiga o le pneumatic cylinder e tasi e galue i le tasi itu e faʻauluina e le mamafa o le ea, ma o le toe setiina o le piston e faʻalagolago i le malosi o le tautotogo poʻo le kalave;o le pito i tua ma le pito i luma o le piston i totonu o le pa'u pneumatic lua e faʻamaeʻaina uma e le ea faʻamalosi.
② E tusa ai ma uiga faʻatulagaina, e mafai ona vaevaeina i le piston pneumatic cylinder, vane pneumatic cylinder, ata tifaga pneumatic cylinder, gas-liquid damping pneumatic cylinder, ma isi.
③ E tusa ai ma le auala faʻapipiʻi, e mafai ona vaevaeina i le lug type pneumatic cylinder, flange type pneumatic cylinder, pivot pin type pneumatic cylinder ma flange type pneumatic cylinder.
④ E tusa ai ma le galuega a le pneumatic cylinder, e mafai ona vaevaeina i le pneumatic cylinder masani ma le pneumatic cylinder faapitoa.O pusa pneumatic masani e masani lava ona faasino i piston-type tasi-acting cylinders pneumatic cylinders ma lua-galue pneumatic cylinders;pusa pneumatic faapitoa e aofia ai kesi-suava damping pneumatic cylinders, ata tifaga pneumatic cylinders, aafiaga pneumatic cylinders, booster pneumatic cylinders, stepping pneumatic cylinders, ma rotary pneumatic cylinders.

Vaevae i le lautele o le pneumatic cylinder: laititi pneumatic cylinder, laititi pneumatic cylinder, medium pneumatic cylinder, tele pneumatic cylinder.
E tusa ai ma le fomu faʻapipiʻi: leai se paʻu pneumatic cylinder, pad buffer pneumatic cylinder, ea pa puipui pneumatic cylinder.
I le tele: ituaiga faʻasao avanoa, ituaiga masani

Filifiliga pneumatic cylinder:
1. Fuafua le lautele o le pneumatic cylinder - e tusa ai ma le uta
2. Fuafua le ala - e tusa ai ma le tele o le gaioiga
3. Fuafua le auala faʻapipiʻi
4. Fuafua le ki maneta, ma isi.
5. Su'e le fomu pa'u
6. Filifili isi mea fa'aoga


Taimi meli: Apr-14-2023