E fa'afefea ona iloa le fa'asologa o le fa'asologa o fa'aoga pneumatic cylinders

Pneumatic cylinders o vaega ia e faʻaaogaina e ausia ai le laina laina ma galuega.E tele ituaiga o fausaga ma foliga, ma e tele auala faʻavasegaina.O mea e masani ona faʻaaogaina e faʻapea.

①E tusa ai ma le faʻatonuga o loʻo galue ai le ea faʻapipiʻi i luga o le pito pito o piston, e mafai ona vaevaeina i le tasi-galue pneumatic cylinder ma le lua-galue pneumatic cylinder.O le paʻu pneumatic tasi e gaoioi naʻo le tasi itu e ala i le felauaiga pneumatic, ma o le toe setiina o le piston e faʻalagolago i le malosi o le tautotogo poʻo le kalave;o le pito i tua ma luma o le piston pneumatic cylinder piston ua uma ona faʻamaeʻaina e le ea faʻamalosi.
②E tusa ai ma uiga faʻatulagaina, e mafai ona vaevaeina i le piston pneumatic cylinder, vane pneumatic cylinder, ata tifaga pneumatic cylinder, gas-liquid damping pneumatic cylinder, ma isi.
③E tusa ai ma le auala faʻapipiʻi, e mafai ona vaevaeina i le lug type pneumatic cylinder, flange type pneumatic cylinder, pivot pin type pneumatic cylinder ma flange type pneumatic cylinder.
④E tusa ai ma le galuega a le pneumatic cylinder, e mafai ona vaevaeina i le pneumatic cylinder masani ma faʻapitoa pneumatic cylinder.O pusa pneumatic masani e masani lava ona faasino i piston-type tasi-acting cylinders pneumatic cylinders ma lua-galue pneumatic cylinders;pusa pneumatic faapitoa e aofia ai kesi-suava damping pneumatic cylinders, ata tifaga pneumatic cylinders, aafiaga pneumatic cylinders, booster pneumatic cylinders, stepping pneumatic cylinders, ma rotary pneumatic cylinders.

E tele ituaiga o SMC pneumatic cylinders, lea e mafai ona vaevaeina i micro pneumatic cylinders, laiti pneumatic cylinders, medium pneumatic cylinders ma tele pneumatic cylinders e tusa ai ma le lapo'a.
E tusa ai ma le galuega, e mafai ona vaevaeina i: tulaga pneumatic cylinder, space-save pneumatic cylinder, pneumatic cylinder with guide rod, double acting pneumatic cylinder, rodless pneumatic cylinder, etc.

E masani lava, e fuafua e kamupani taʻitasi le igoa o le faʻasologa e tusa ai ma lona lava tulaga, ona faʻaopoopo lea o le paʻu / taʻavale / mea faʻaoga, ma isi. Seʻi o tatou ave le SMC pneumatic cylinder e fai ma faʻataʻitaʻiga (MDBBD 32-50-M9BW):

1. MDBB o loʻo faʻatusalia mo faʻamau faʻapipiʻi pneumatic cylinder
2. D o lo'o fa'atusa mo le pneumatic cylinder fa'atasi ai ma mama maneta
3. 32 o loʻo faʻatusalia ai le pu o le pneumatic cylinder, o lona uiga, o le lautele
4. 50 o loʻo faʻatusalia ai le taʻavale a le pneumatic cylinder, o lona uiga, o le umi e faʻaoso ai le piston rod.
5. Z o lo'o fa'atusalia le fa'ata'ita'iga fou
6. M9BW o loʻo tu mo le faʻaogaina o le ki i luga o le pneumatic cylinder

Afai o le pneumatic cylinder model e amata ile MDBL, MDBF, MDBG, MDBC, MDBD, ma le MDBT, o lona uiga e faʻatusalia auala faʻapipiʻi eseese mo le faʻavasegaina:

1. L e tu mo le faʻapipiʻiina o vae axial
2. F o lo'o fa'atusalia le ituaiga flange i le pito i luma o le fa'avaa
3. G o lo'o fa'atusaina mo le fa'au'u pito pito i tua le ituaiga flange
4. C e tu mo tautaliga ta'itasi CA
5. D e tu mo tautaliga lua CB
6. T e tu mo le ituaiga trunnion tutotonu


Taimi meli: Apr-14-2023