Auala e faia ai togafitiga fa'ama'i

O loʻo i ai se faʻagasologa i le gaosiga o le gaosiga o le alumini umapaipa alumini pneumatice ta'ua o le togafitiga o luga.E te iloa pe aisea e manaʻomia ai le faʻamaʻiina o le paipa alumini pneumatic?O le faʻamoemoega o le alumini Pipe surface treatment o le foia lea o faʻafitauli e tolu o le faʻafefeteina, teuteuga ma le faʻatinoina o le talaaga.

O le paipa paipa pneumatic cylinder tube e manaʻomia ona faʻalelei aʻo leʻi faia le togafitiga o le alumini alumini, ma o le faʻafefeteina e vaevaeina i ni auala se tolu, e taʻua o le faʻamaʻiina o vailaʻau, electropolishing ma le masini faʻamalo.O le faʻamaʻiina o vailaʻau ma le eletise e faia pe a maeʻa ona faʻaogaina muamua le faʻaogaina o masini e ausia ai le aafiaga susulu o le Air Cylinders Tube, ma e mafai lava ona faʻatumauina le susulu tutusa pe a uma ona faʻamaʻiina le luga.

O loʻo i ai se auala faʻapitoa o togafitiga luga e taʻua o le faʻauluina o le faʻaliliuga alumini, o Chen Zhi o le "aluminium ma uma-aluminum Aluminum Tube Profiles chromate conversion coating".O le faʻamatalaga alumini na gaosia e tusa ai ma lenei metotia e le gata ina mafai ona ausia le faʻaogaina o le faʻaogaina, ae faʻaleleia atili O le puipuiga o le alumini o se tekinolosi faʻapitoa suʻesuʻeina e faʻaleleia ai le faʻaogaina ma le puipuiga o le alumini.O lenei metotia e maualalo le tulaga faʻapitoa, maualalo tau faʻagasologa, ma lelei le faʻatinoina o galuega, ma e faʻaaogaina lautele i le alamanuia tau eletise.

E eseese auala fa'ama'i.Aʻo leʻi faia togafitiga faʻapipiʻi alumini, e tatau ona filifilia togafitiga faʻamaʻi eseese e tusa ai ma o latou lava manaʻoga:

1. Anodizing-O se ata alumini oxide mafiafia o loʻo gaosia i luga o le alumini pneumatic cylinder tube e toe faʻafoʻi ai i le ea e faʻaleleia ai le puipuiga o le faʻaogaina o le paipa alumini.I le taimi lava e tasi, o le ata o le oxide e vavaeeseina ai ion saoloto i totonu, e le mafai ai ona faʻatautaia le eletise.

2. Valivali pe a uma le anodic oxidation-o lanu eseese e faia i luga o le oxide film e fetaui ma nisi manaoga faʻaoga, e pei o le uliuli mo vaega meafaifaʻaili mata ma lanu samasama auro mo pine faamanatu.

3. Faʻamaʻi faʻamaʻi-faʻaaogaina mo le puipuiga lautele, o le gaosiga o tekonolosi e masani ona faigata, ma o le tau o le gaosiga e maualalo.

4. Fa'aogaina le vaega puipuia o meaola (vali fa'aola e pei o le vali)-fa'aaogaina mo le puipuiga i fafo ma teuteuga o meafaigaluega, e masani lava i luga o le fa'ama'i.

5. Conductive oxidation-faʻaleleia le gafatia o le puipuiga aʻo faʻatumauina le conductivity o le alumini ea cylinders tube.


Taimi meli: Aukuso-10-2021